Kenapa Dah Kena Gout Lama Tapi Masih Tak Sembuh?

Tanda-Tanda GOUT

Jika mengalami tanda-tanda seperti di bawah
Tiba-tiba sakit kaki. Berdenyut kat ibu jari kaki
Terduduk urut-urut kaki sampai tak boleh bangun
Rasa menyucuk-nyucuk pada sendi
Lama-kelamaan bengkak pada jari
Jangan biarkan ia berlarutan berlaku…

Sebab Ini akan terjadi kalau tak sembuhkan gout dari sekarang

Rawat sekarang sebelum terlambat!

Ramai orang selama ini buat benda yang salah untuk sembuhkan gout

Kalau dah try macam-macam untuk sembuhkan gout seperti:
Tapi still tak sembuh-sembuh?
Sebab sebenarnya kebanyakkan hanya melegakan sakit. Memang sakit itu akan reda.
Tapi ia sebenarnya langsung tak menyembuhkan GOUT!

Kenal-pasti Punca Utama Gout

Berdasarkan kajian pakar, punca utama gout adalah disebabkan asid urik tinggi.
Tahap asid urik yang tinggi dalam darah membentuk urat kristal yang terkumpul di dalam sendi terutama di jari tangan dan kaki, menyebabkan keradangan & sakit kuat serangan gout.
Dan sebab itulah terjadinya bengkak dan sakit sendi yang orang panggil GOUT.

Cara mudah Sembuhkan GOUT

Nak sembuhkan GOUT mudah Sahaja Iaitu...

Buang asid urid berlebihan di dalam badan.
Tapi macam mana nak buang asid urid berlebihan ni?
Sebenarnya, badan kita dah diciptakan sempurna. Dalam badan kita ada organ yang membantu untuk singkirkan toksik dan asid urik berlebihan iaitu buah pinggang.

Buah pinggang akan singkirkan toksik dan asid urid berlebihan melalui air kencing.
Punca asid urik tinggi dalam badan sebenarnya adalah disebabkan buah pinggang dah tak mampu bekerja dengan normal.
Bila buah pinggang dah bekerja dengan normal, sakit dan bengkak gout akan mula surut.
Punca gout > asid urik tinggi
Punca asid urik tinggi > buah pinggang tak bekerja sepenuhnya
Nak sembuh gout? > buang asid urik yang berlebihan

Dan satu-satunya cara nak buang asid urid berlebihan ialah dengan bagi buah pinggang bekerja dengan normal semula

Jadi kalau boleh stop lah guna ubat sapu atau krim yang ada. Sebab asid urid tu ada dalam badan kita. Memang kena cuci dari dalam.

Macam mana nak bagi buah pinggang bekerja dengan normal semula?

supaya asid urid berlebihan dalam badan boleh disingkirkan

Buah pinggang ni sebenarnya benda bernyawa. Bila bernyawa kita perlu bagi makan pada dia untuk dia bekerja.
Jadi apa sebenarnya makanan untuk
BUAH PINGGANG?

Menurut Kajian Pakar Perubatan

Daripada Kajian University of British Columbia dan Harvard Medical School

Pengambilan Vitamin C adalah Sangat Baik untuk Mencegah GOUT

Sumber rujukan: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15934094/
Vitamin C Supplement boleh mencegah gout malah boleh merawat simptom gout dan masalah asik urik tinggi yang lain.
Sumber Vitamin C sebenarnya boleh didapati daripada buah-buahan dan sayuran.

Buah-buahan yang Tinggi Vitamin C

Adalah...

Buah Delima
Lemon
Maquiberri
Bearberi
Timun
Anda boleh dapatkan buah-buahan di pasaraya berdekatan, tapi kalau anda mahu penyelesaian segera. Boleh dapatkan JUS TOK ADI.

Memperkenalkan JUS TOK ADI+

Kini Berwajah Baharu & Formulasi Dipertingkatkan

Dengan JUS TOK ADI+ anda tak perlu mencari sumber-sumber Vitamin C. JUS TOK ADI lengkap dengan sumber buah-buahan yang tinggi vitamin C.

Hanya minum 2 sudu sehari. Rasanya yang sedap. Sesuai dijadikan minuman harian kerana sangat baik untuk kesihatan.

3 Kali Ganda Lebih Berkesan

Sesuai Untuk Gout & 3 Serangkai

100% Halal & Selamat Digunakan

Pengguna Jus Tok Adi
0 +

Sejak 2021

Siapa yang Sesuai Mengamalkan

JUS TOK ADI+

Sesuai untuk mereka yang mahu

Kenapa Mesti Jus Tok Adi+?

Istimewanya Jus Tok Adi+ Adalah Kerana

Sangat bagus untuk:
Melancarkan Saluran Darah
Mengurangkan paras gula, asid urik dan kolesterol berlebihan supaya darah jadi lancar, tak rasa kebas dan bengkak surut
Mengeluarkan Toksin Dalam Badan
Bantu mengeluarkan toksin seperti gula, asid urik, kolesterol berlebihan melalui sistem perkumuhan seperti air kencing
Memberikan Tenaga Tambahan
Bila darah lancar, badan akan rasa ringan, tak berangin dan bertenaga. Tak sakit badan dan sendi malah tak cepat penat

Bahan-Bahan Dalam Jus Tok Adi+

Mengandungi 4 Bahan Baharu

Klik pada bahan di bawah untuk mengetahui khasiat setiap bahan:
  • Ibarat multivitamin semulajadi. Ia kaya dengan vitamin A, C, E, dan K, serta kalsium, zat besi, dan protein.
  • Mengandungi isotiocianat bersifat anti-radang yang kuat bagus untuk gout & sakit sendi.
  • Isothiocyanates juga telah dibuktikan meningkatkan sensitiviti insulin dan mengurangkan gula dalam darah.
  • Membekalkan tenaga semulajadi. Ia kaya dengan asid amino, vitamin B kompleks, kalsium, zink, dan magnesium.
  • Mengurangkan risiko pembentukan plak dalam saluran darah seterusnya meningkatkan fungsi jantung.
  • Menurunkan tekanan darah dengan merehatkan saluran darah dan melancarkan peredaran darah.
  • Mengandungi curcumin, methoxydihydrostilbene (MDHS) dan juga bisdemethoxycurcumin (BDMC).
  • Bersifat anti-radang, anti-oksidan, anti-diabetes dan anti-kanser.
  • Meningkatkan sensitiviti insulin, mengurangkan paras gula dalam darah dan melindungi daripada komplikasi diabetes.
  • Kaya dengan vitamin C, B6, kalium, manganese, kuprum, serat makanan dan bromelain.
  • Bromelain telah terbukti berkesan dalam mengurangkan keradangan seperti arthritis (sakit sendi) dan asma.
  • Selain itu bromelain juga meningkatkan sensitiviti insulin dan mengawal gula dalam darah.
  • Dalam satu kajian, habatussauda terbukti dapat mengurangkan keradangan dan melonggarkan otot licin, mengurangkan gejala penghidap asma serta membantu mencegah gangguan gastrousus dan melegakan gejala yang berkaitan.
  • Penawar yang baik untuk masalah cirit- birit, anemia, tekanan darah tinggi dan artritis.
  • Membantu tingkatkan keshatan kardiovaskular supaya darah menjadi lancar kesihatan jantung bertambah baik.
  • Membantu merawat batu karang, sembuh luka dengan cepat dan melegakan sakit kepala.
  • Buah kurma membantu mengurangkan risiko terkena strok dan penyakit berkaitan kesihatan.
  • Mengurangkan kolesterol jahat, membantu masalah pencernaan, mengurangkan sakit sendi dan otot serta melawan daripada jangkitan.
  • Membantu tingkatkan sistem imunisasi. Membersihkan hati, ginjal dan darah serta menguatkan otak.
  • Memberi tenaga kepada tubuh badan.
  • Mengurangkan kolesterol, membantu melegakan sakit sendi, membina tisu penghubung serta mengawal tekanan darah.
  • Membantu melegakan artritis, membantu penghadaman dan mencegah barah serta meningkatkan imuniti.
  • Kajian saintis mendapati bawang putih mampu mengurangkan penyempitan kolesterol pada saluran darah dalam kardiovaskular manusia. Kajian lain nyatakan ianya dapat kurangkan kandungan gula dalam badan dan mngurangkan batuk

Bayangkan Kehidupan Anda Selepas Mengamalkan Jus Tok Adi+

Bilamana asid urik dah kembali normal gout dan sakit sendi berkurangan

Dah Boleh Pijak Lantai dan Berjalan
Boleh Drive Kereta Seperti Biasa
Solat pun Dah Mudah
Makan pun Tak Pantang Sangat

BETUL KE JUS TOK ADI+ BERKESAN?

Ramai dah Bagi feedback selepas amalkan JUS TOK ADI+

<< Slide Untuk Baca Testimoni >>
PENAFIAN: Kesan adalah berbeza bagi setiap individu, umur dan tahap penyakit.

100% Selamat Diamalkan & Halal Tanpa Kesan Sampingan

JUS TOK ADi Diklasifikasi Makanan Tambahan Tanpa Bahan Kimia & Steroid. Jadi Tak Perlu KKM. KKM Hanya Untuk Ubatan Sahaja.

BERITA BAIK BUAT ANDA!

Khas untuk yang Beli Dalam Website Ni Je

DISKAUN SEHINGGA 40%!

Harga asal Jus Tok Adi+ sebotol adalah RM120. Khas untuk bulan ni sahaja Tok Adi berbesar hati buat promosi diskaun sehingga 40%. Banyak tu!!

FREEGIFT Herbal Patch & Krim Panas

Total harga FREEGIFT ni bernilai RM138 kalau beli secara berasingan. Tapi khas untuk anda yang order pakej 3 botol Jus TokAdi+ dalam website ni je, kami bagi FREE

PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP

Selepas anda dapatkan mana-mana produk keluaran Tok Adi anda automatik jadi GENG TOK ADI. Kelebihannya anda dapat harga diskaun 10% lagi untuk repeat order

SOAL JAWAB BERSAMA PAKAR PEMAKANAN

Bukan setakat tu je, bila anda jadi GENG TOK ADI anda juga dapat bertanya soalan pada pakar pemakanan tentang kesihatan dan pemakanan yang betul

100% PERCUMA COD & POSTAGE

Takut dah bayar barang tak sampai? Jangan risau, anda boleh order dahulu, dah sampai depan rumah anda baru bayar (COD). COD Ninjavan 100% FREE. Semenanjung sahaja

100% JAMINAN PULANGAN WANG

Anda mungkin ragu-ragu untuk cuba JUS TOK ADI? Sebab itu kami berikan jaminan pulangan wang untuk anda cuba dengan YAKIN dan SELAMAT (T&S)

Berita Buruk

Promosi Ni Tamat Pada 30/11/2023

Hari
Jam
Minit
Saat

Dapatkan JUS TOK ADI+ Sekarang

Sementara Promosi Masih Ada!

PAKEJ kEMBAR
(Pilihan Ramai)

RM 167

(COD untuk Semenanjung Malaysia sahaja. Tiada COD untuk Sabah dan Sarawak)

PAKEJ BERBALOI

RM 217

(COD untuk Semenanjung Malaysia sahaja. Tiada COD untuk Sabah dan Sarawak)

1 bOTOL

RM 99

(COD untuk Semenanjung Malaysia sahaja. Tiada COD untuk Sabah dan Sarawak)

Order Di WhatsApp

Dengan Isi Borang di Bawah

Order di WhatsApp

Tak tahu nak pilih pakej yang mana?

Ini cadangan pakej yang disyorkan

pakej 1 Botol Sesuai Untuk:

pakej 2 Botol Sesuai Untuk:

pakej 3 Botol Sesuai Untuk:

Masih Lagi Ragu-Ragu?

Jika Anda Ragu-Ragu Untuk Membuat Pembelian Mungkin FAQ Ni Boleh Membantu

Panduan dan Tips Minum JUS TOK ADI

🥄 1 sudu besar sebelum sarapan
🥄 1 sudu besar sebelum makan malam @ sebelum tidur

📌 Jus yg sudah dibuka sila simpan dalam peti sejuk
📌 Tiada kesan sampingan
📌 Jika nak makan apa-apa ubat, makan ubat dulu, tunggu 1 jam baru minum jus 😊

⭐ Untuk kesan yang lebih cepat kurangkan pengambilan gula dalam makanan dan minuman dalam tempoh 1 minggu

Siapa Yang Tak Sesuai Amalkan Jus Tok Adi

1) Mereka yang minum jus terus nak hasil segera (sekurang-kurangnya 2 minggu baru nampak kesan BERGANTUNG pada tubuh individu)

2) Pesakit kanser

3) Masalah buah pinggang stage 2 & ke atas

4) Pesakit yang menjalani dialisis

5) Mereka yg mempunyai masalah jantung

6) Bawah 18 tahun

7) Ibu mengandung

Berapa hari sampai?

Sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada loksai penerima.

Berapa Lama Boleh Nampak Kesan?

Kesan adalah berbeza bagi setiap individu, umur dan tahap penyakit. Ada yang ambil masa 1 minggu, ada yang ambil masa sebulan. Namun kebiasaan feedback yang diterima. Selepas 2 botol dah nampak perubahan. Semuanya dengan izin Allah.

Ada Kesan Sampingan?

Tiada kesan sampingan kerana JUS TOK ADI menggunakan bahan-bahan yang semula jadi dan selamat bebas daripada sebarang kimia yang berbahaya.

Macam Mana Nak Order?

Boleh klik butang “Order Sekarang” untuk membuat tempahan.

Kalau tiada masalah kesihatan atau orang biasa boleh minum?

Ya boleh minum, tiada masalah. Boleh dijadikan minuman harian dan untuk jaga kesihatan. Minum ikut panduan yang diberikan.

1 botol tahan berapa lama?

1 botol mengandungi 250ml jus. Bergantung pada penggunaan pengguna. Kebiasaannya 1 botol tahan 10-14 hari.

Terma dan syarat pulangan wang @ refund

👉🏻 2 botol ke atas baru boleh refund
👉🏻 Dalam masa 30 hari selepas penerimaan produk.

Selepas dari 30 hari syarat pulangan wang @ refund tidak sah.

All Rights Reserved. TokAdi.my Laman Web Rasmi JUS TOK ADI
RIZQI QIZRA SDN. BHD. (1419388D)
*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, Tuhan yang menyembuhkan.
Disclaimer: Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site tokadi.my is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners.